Як користуватись послугами нашого сайту?
Конструктор документів - це послуга, за допомогою якого користувачі нашого сайту мають змогу самостійно створити юридичний документ за обраним шаблоном.
На момент початку роботи сайту запропоновано 16 шаблонів із категорії “Сімейне право” та 2 шаблони у категорії “Безкоштовні шаблони”. У майбутньому планується розширення переліку категорій та ассортименту шаблонів.
Використовуючи послугу “Конструктор документів” слід пам'ятати, що вона не є універсальною та у ній представлені шаблони юридичних документів, що стосуються, на наш погляд, найбільш типових життєвих ситуацій.
Створення необхідного документу відбувається шляхом покрокового внесення необхідної інформації про ситуацію користувача у відповідні поля для вводу даних. Після заповнення всіх полів формується документ, який автоматично завантажується після його оплати. Документи у категорії “Безкоштовні шаблони” створюються безоплатно.
Користування “Конструктором документів” рекомендуємо здійснювати через ПК або ноутбук, які забезпечують найбільш комфортну роботу із сайтом.
На мобільному телефоні або планшеті користування буде менш комфортним та більше втомлюючим, оскільки ви маєте ввести достатньо велику кількість текстової інформації, іноді її обсяг може бути значним.
Для того, щоб краще орієнтуватися у тому, який шаблон вам потрібен, яким чином його оформити та правильно подати до суду чи іншої установи, вам допоможуть:
1. Розділ “Easy-статті”.
На даній сторінці ви маєте змогу ознайомитись із консультаційними матеріалами на тему, що вас цікавить. Крім того, є статті про те, як правильно вибрати потрібний суд, зібрати докази для підготовки судового процесу, сплатити судовий збір, оформити та подати документи до суду. На сьогодні, розділ орієнтований, передусім, на тематику сімейного права. У подальшому перелік категорій буде розширюватись та наповнюватись новими консультаційними матеріалами.

2. Опис шаблону.
Для початку ви маєте обрати категорію необхідного документу у вкладці “Конструктор”:

Для прикладу, обираємо категорію “Сімейне право”. Після відкриття ви побачите повний перелік шаблонів, доступних до створення:

Після натискання на зображення з назвою шаблону або на кнопку “Створити” відкриється “Опис шаблону”. У даному вікні ви зможете ознайомитись із необхідною інформацією про документ, якого випадку він стосується, які документи слід зібрати для його підготовки та подання до суду, збори та витрати, які супроводжуватимуть подання такого документу та іншу необхідну інформацію. У описі зустрічаються гіперпосилання на необхідні консультації з розділу “Easy-статті” і навіть на потрібні законодавчі акти, які допоможуть вам правильно визначитись із питаннями по шаблону. Для повного ознайомлення з описом слід доскролити до кінця.
Щоб перейти до безпосереднього створення документу, натисніть кнопку “Заповнити шаблон”.

3. Підказки у складі конструктору.
Щоб зрозуміти, яку саме інформацію слід вносити у поля, звертайте увагу на:
а). Коментарі до полів вводу.
Основна роз'яснювальна інформація міститься саме у них. У деяких коментарях містяться гіперпосилання на “Easy-статті” або на законодавчі акти, а також інші веб-сайти. Зокрема, на наступному скріншоті у слові “тут” - гіперпосилання на офіційний веб-сайт судової влади України, відкритий на сторінці “Суди”, яка дозволяє знайти потрібний вам суд, дізнатись його точну назву та контактні дані.

б). Інформація у вигляді водяних знаків (watermarks) усередині полів.
Як правило, це приклад даних, які треба ввести у це поле. Не треба повторювати таку інформацію слово в слово із водяним знаком, вам необхідно ввести ті дані, які стосуються саме вашої ситуації.

Після того, як ви почнете вводити у поле власні дані, водяний знак зникне.

в). Спливаючі підказки (літера “і” у колі).
Такі підказки з’являються при наведенні на них курсору миші і плавно зникають після зняття курсору. Як правило, вони містять допоміжну інформацію, яку вам не обов'язково знати, але яка допоможе краще зрозуміти, що саме треба ввести та чому. Іноді такі підказки також мають вбудовані гіперпосилання на “Easy-статті” чи інші веб-сайти.

До речі, якщо вам знову знадобиться інформація з “Опису шаблону”, ви можете натиснути на таку підказку поряд з назвою документу і опис з’явиться.

4. Переміщення по кроках “Конструктору”.
Після закінчення заповнення полів на кроці, вам необхідно переміщатись до наступного, аж поки не будуть заповнені всі кроки.
Для навігації ви можете використовувати панель з назвою кроків (над полями) або кнопки “Далі” або “Назад” (під полями).

На деяких кроках вам запропонують відповісти на питання із варіантами відповіді “так” або “ні”, або навіть обрати підходящий вам варіант із усіх можливих:

Також не дивуйтесь, коли вам пропонують ввести одне і те ж прізвище, ім’я та по-батькові, або одну і ту ж назву документа (документів), але у різних відмінках. Це нормально та потрібно для того, щоб інформація органічно була переміщена до змісту документу.

Так само, якщо пропонують ввести дані шляхом продовження речення або використати певні шаблонні фрази для опису вашої інформації - наполегливо рекомендуємо їх використовувати, щоб кінцевий документ виглядав логічно та послідовно.
Тут ви маєте розуміти, що це передусім шаблонний документ, а значить - лексично він побудований так, щоб його можна було використати у багатьох однотипних життєвих ситуаціях

5. Оплата та завантаження документу.
Після закінчення вводу даних до всіх полів на всіх кроках, вам необхідно натиснути кнопку “Оплатити”, яка спрямує вас на віджет платіжної системи Liqpay (АТ “КБ “Приватбанк”).
Наполегливо рекомендуємо перед оплатою заповнити поле із адресою вашої електронної пошти. Якщо ви повідомите її нам, після оплати на неї буде надіслано електронний лист разом із оплаченими вами документами.


Також може бути, що при заповненні кроків ви щось пропустили. У такому випадку, перш ніж вас буде направлено до віджету платіжної системи, з'являється вікно з попередженням, на якому кроці ви не заповнили дані. Якщо це трапиться, ви маєте змогу повернутись до потрібного кроку, ввести дані, яких не вистачає, та повернутись до оплати документу, натиснувши кнопку “Оплатити”.

Після оплати документу, він автоматично завантажується на ваш пристрій через браузер. Документ буде завантажений у архіві разом із текстовим файлом, що містить покрокову інструкцію для оформлення та подачі документу до суду.
Як зазначено вище, у разі повідомлення адреси вашої електронної пошти, архів із оплаченими документами буде надіслано на вашу пошту. Це є додатковою гарантією, що ваш документ ніде не загубиться.
У зареєстрованих користувачів у особистому кабінеті є розділ “Мої документи”, у якому містяться посилання на усі створені та завантажені ними документи. Такий користувач зможе завантажити оплачений документ у будь-який час зі свого кабінету.
Не зареєстровані користувачі такої можливості не мають.

Більш детальна інформація з приводу оформлення та подачі документів знаходиться у розділі “Easy-статті”.
А це, для порівняння, результат завантаження пустого шаблону (без заповнених кроків) та із заповненими кроками. Як бачите, у результаті належного заповнення усіх кроків ви отримаєте юридичний документ, готовий до підписання та подачі до суду:
Пустий шаблон виглядатиме так:

А це заповнений шаблон:

Відчуваєте різницю?
6. Безкоштовні шаблони.
Для того, щоб максимально сприяти захисту ваших прав, ми створили бонусну категорію безкоштовних документів. Як правило, у ній містяться документи, які ви можете додатково використовувати для підготовки до судового процесу або під час нього.
Зокрема, станом на момент початку роботи сайту доступний шаблон “Запит щодо надання інформації та документів” (для отримання документів, що можуть містити доказову інформацію) та “Клопотання про витребування доказів” (заява для суду, у якій ви просите витребувати у іншої особи, організації, докази для підтвердження ваших вимог або заперечень у суді).
Майте на увазі, що для цих документів ми не можемо врахувати усі можливі життєві випадки, а тому ці документи містять мінімально необхідні реквізити та інформацію, яка є достатньою для досягнення мети, з якою ці документи створюються. Якщо у вас є потреба зібрати інформацію чи витребувати докази, рекомендуємо все-таки звернутись для складання таких документів до нас через послугу “Замовити документ”, про що - детально нижче.
У подальшому ця категорія безкоштовних шаблонів також буде розширюватись.

Принцип заповнення безкоштовного шаблону такий же, як і у платних категоріях. Для завантаження створеного документу натисніть кнопку “Завантажити”.

7. Що робити, якщо жоден із шаблонів не підійшов або взагалі немає шаблону, який би стосувався вашого питання?
Перш за все, ми відкриті для пропозицій та ідей щодо нових шаблонів, які б ви хотіли побачити на нашому сайті. Але у такому випадку треба розуміти, що на розробку та впровадження нових шаблонів потрібен певний час.
Водночас, ви маєте змогу замовити у нас складання необхідного документу або письмову консультацію. Для цього перейдіть на сторінку “Замовити документ” та заповніть коротку анкету, у якій ви повідомляєте свої контактні дані, стислу інформацію про ваше питання, якого результату ви хочете досягти та у які строки просите виконати замовлення.
Після заповнення анкети, натисніть кнопку “Надіслати заявку” і анкета буде направлена на нашу пошту. Ми детально вивчимо ваш запит та зв'яжемось із вами для погодження обраної стратегії, строку та вартості надання наших послуг.
